Verder als Pro3

Het was een gezellige, drukbezochte, enthousiastmerende bijeenkomst, de oprichtingsbijeenkomst van Pro3.

In de in Pro3-sferen ingerichte zaal in De Werft, namen zo'n 65 tot 70 mensen deel aan de oprichtingsbijeenkomst van Pro3. Na binnenkomst met koffie/thee en - uiteraard - beschuit met muisjes, werd de bijeenkomst geopend door interim voorzitter Jan Nawijn die begon met de overige interim-bestuursleden voor te stellen. Daarna was het woord aan Wouter Verschuur en Jan van der Meer, bestuursleden van PrO uit Oisterwijk en van Toine van der Ven, raadslid van PvdA-GroenLinks in Vught die spraken over hun ervaringen. Leuke, enthousiaste verhalen. Toine schreef over zijn bezoek op zijn weblog. De beoogd kandidaat-lijsttrekker Peter Flohr werd voorgesteld en hij schetste in een duidelijk betoog dat het Loon op Zand ánders kan, slimmer, schoner, socialer. Er was muziek van een gelegenheidstrio van Hanneke Vromans, Theo van der Loo en Albert Bull. Harry de Weert maakte en vertolkte een treffend Pro3-lied. Kortom, een bijeenkomst die stond.

De ontwikkelingen in de komende tijd zijn te volgen op de website van Pro3.